Bambibam Kaçıncı hafta kesenizi gördünüz ve kaçıncı hafta bebeği gördünüz. Ben ilk 5 haftalık gittiğimde kese 5mm di bugün gittim 5+6 9mm e yaklaşmış ama bebek göremedi sadece bir atım görüyorum dedi gösterdi pıt pıt atan bir şer vardı. Yarın vajinal bakacak
Busra5354 Bambibam 5 de keseyi gördük 8+2 yada 3 de kalp atışını duyduk. Korkma 9 haftaya kadar normal oluyor gözükmemesi.
Eseenn Bambibam 6+2de sadece kese vardı bebek gözükmüyordu. 7+2de gittiğim de bebek gözüktü çok derinden de olsa kalp atışını duydum sonra. Şuanda 16 haftalığız. Kendini hiç strese sokma. Geç döllenmeden dolayı 7-8 haftalara kadar gözükmeyebiliyor. Bazende cihaz kalitesinden gözükmüyor
Zuluss Bambibam bebeği görmek için daha erken biraz bekleyin ilk kese gördüm 1 hafta sonra bebeği gördük
Bambibam Busra5354 öyle mi gerçekten. Doktorların hepsi mi böyle başlat olumsuz konuşur ya ? Hep düşükten felan bahsetti
Busra5354 Bambibam Garanti veremediği için olumsuz konuşuyorlar. Allah’ın izniyle duyarsın, ben geç duydum ve kanamam vardı şimdi 38 haftalıgız. Rabbim kalp atışını duyurmayı nasip eylesin . 🤲🏻
Bambibam Eseenn biraz önce kahverengi lekelenmem öldü silince geldi yerleşme kanaması mıdır acaba keseyi göreli bir hafta oldu ama işk kez böyle bir kanama oldu
Eseenn Bambibam yerleşme kanaması olabilir tabi ki. Eğer ki aşırı şekilde artarsa kırmızı pembe kanamaniz olursa ve buna ağrı eşlik ederse o zaman sıkıntı ama gebeliğin başında kahverengi lekelenme olabiliyor. Dediğim gibi devamı gelecek mi önemli olan o
1Anneadayiiii Bambibam 4+5 de vajinal olarak keseyi gördük 6+3 de yine vajinal kalp atışını duyduk ve gördük pıt pıt 🥰❤️ herkesin gördüğü zaman farklı olabiliyo canım korkma vajinal kesin görürsün