Gmzcngi ben doktora sancım var diyorum normal diyor olur diyor .. benimde erken doğum riski var dediler türkiyede detaylı ultrasonda ama çok şükür şuan herşey çok normal baklm artık 🙈ayy canım benim inşallah rabbim kolay doğumlar nasip etsin hayırlı zamanda hayırlısıyla kavuşalım bebişlerimize 🙏🏻