Transferim bugün 5 günü korkuyorum sadece hafif kasıklarım ağrıyor başka belirti yok bu seferde olmadı mı diye acaba ikinci deneme bitince deneme tutmadı historoskpi ve laparoskopi oldum çizik atıldı enfeksiyon varmış sezaryandan kalan onlar temizlendi inşallah tutunmuştur evladım aslıska 4 sene önce hamile kaldım 30 haftalıkken kalbi durdu sezaryen oldun keşke yasasıydı evladım hem evlat hasreti hem evlat acısı çok zor inşallah bu sefer olumlu olur çok korkuyorum yine tutmadı mı diye 🥹