Adetim geciktikten 2 gün sonra öğrenmiştim. 5+3 te gitmiştim, kese oluşmuştu, 6+2 kalp atışını duydum. Bu süre içinde hep kahverengi lekelenme oldu, doktorum progestan verdi, bol bol dinlen demişti. Bugün sabah 6 da kanama ile uyandım, doktoruma yazdım gel dedi, gittim bebeğimin kalp atışı yok. Alttan da baktı, yine yok. Kalbinin durduğunu söyledi, yarın kürtaj olacağım. İlk ikiz gebeliğimde de 12. Haftada kaybetmiştim. 2. Gebeliğim sağlıklı geçti, 4 yaşında bir oğlum var. 3. Gebeliğimde de kalbi durmuş. Oğlum çok büyük mutlulukla karşılamıştı, çok heyecanla bekliyordu, bu durum beni çok üzdü. Hastaneden çıktığımda kardeşimin fotoğrafına bakıyım dedi, henüz birşey söyleyemedim. Hepsi bize Rabbimin emaneti. Hamile bütün arkadaşlara sağlıkla kucaklarını almalarını temenni ederim, benim buraya kadarmış, inşallah ileride tekrar görüşmek dileğiyle.