ertonunannesi23 Son adet tarihime göre şuan 9+1 ama doktorum bebek çok iyi çok güzel gelişmiş 1 hafta önden gidiyor dedi . Tam 10. Hafta dedi.böyle bir şey mümkün müdür sonuçta daha çok küçük ultrason mu yanlış gösteriyor yoksa ileride olması normal birşey mi🥲
ertonunannesi23 Guldane32 ilk haftalar çok midem bulanıyordu yemek yiyemiyordum çok şükür prilam bana iyi geldi. Her gün 2 yumurta yiyorum genellikle omlet yapıyorum domatesli kaşar peynirli genelde. Öğle yemeği akşam yemeğini hiç aksatmiyorum. Her gece süt içiyorum .ve çok meyve tüketiyorum
Guldane32 ertonunannesi23 ya çok teşekkür ederim bende dikkat ediyorum ama 5 gün geriden geliyor çok morlim bozuldu
ertonunannesi23 Guldane32 ama burdakiler ve çevremden duyduğum kadarıyla ileri yada geri olması normalmiş
EceQueen ertonunannesi23 2 haftaya kadar ileride geride olması normal❤️ benim bebiş de hep bir hafta ileride gitti 34de kendi haftasına geldi şimdi normalden gidiypruz❤️