Merhabalar 9+4 haftalık hamileyim. 1.gebeliğimden biliyorum iç karnım hiç yok. 5 aylıkken 7 veya 8 aylık gibi duruyordu göbeğim. Ama bu seferkinde daha şimdiden bayağı göbeğim çıktı. Bir öncekine göre daha kiloluyken hamile kaldım. Şu anda ilk bebeğimi de emziriyorum 15.5 aylık. Çok fazla yiyemiyorum normalde çok iştahlı bir kişiydim. Yerken tıkanıyorum. Hatta 1 kilo vermişim bile hamilelik başlangıcına göre. Biraz şişkoluk göbeği de vardı. Kilomu belli eden bir insan depilim baya kaslıyım. Benim gibi olanlar var mı?