Kubracls Edebyahu öyle 😂 son 20 olduk doğsan diye konuşuyorum oğlumla hep ağrılar oluyor hergün farklı insan kendine inanamıyor 😂
Edebyahu Kubracls ben hamile olmadan önce alttan muayenede çok zorlanırdım en zoru bu dedim hep hamile oldum kusmalarım başladı en zoru kusmalar dedim şu an için en zoru Doğum gibi görünüyor yani kolay hiçbişey yok😅