4.haftada bebeğimin olduğunu öğrendik 7 haftalıkken bugün gittiğimde kalp atışını duyamadı ve devlet hastanesindeki doktor vajinal bakalım dedi yoksa bir hafta içinde bebeği almamız lazım gelişmemiş dediler bizde özel hastaneye gittik ve orada bebeklerin ikiz tek yumurta ikizi olduklarını gelişmediklerini öğrendik çok karmaşık duygular hissettim çok üzüldüm Salı günü bir hafta sonra gel kalp atışı bakarız yoksa küretaj yapalım dedi ama çok üzüldüm ilk gebeliğim ikiz olduklarını duyduğuma mı sevineyim tutunamadıklarına mı bebeklerimin çok garip inşallah kimse yaşamaz