Bbuusra ozgmom Rica ederim. Paket almadan önce 860 TL’di. Şimdi ne kadar bilmiyorum. Melike hocanın da aynı fiyattı.
Akca1981 Merhaba bende etlik tarfindaym etlik sehir hastanesine gidiyorum sorun yaşayan hiç oldumu yorum çevresinden duyan 🌸🌸
Elifkalayci06 Bbuusra Tamella hocayı tavsiye ederim bende onun takibindeyim çok iyi bir doktor aşırı ilgili
ozde0636 Ankara etimesguttayım 17 haftalık olduk bugün Lokman Hekim de Melike hocaya takipliydim ayrıldığı için Özgül hocaya geçtim daha hiç muayene olmadım ama yorumları çok iyi
Nuray1905 Merhabalar bende Ankara Mamak :) 8 haftalık hamileyim livde doğum paketi alacağım bu hafta içi.