Demtserkan evet 3. Ye cesaret edemedim,her hamılelık 5 ay atıyor.Hem genetık test verdım,hemde genetıklı tup bebege karar verdık.Beklemeye acı cekmeye gerek yok,vucudumuzda cok yoruluyor.Yumurtalar toplandı,sımdı genetıkten cevap beklıyoruz,saglıklı gelırse bı tane bıle sansı yuksek.%80 basarı oranı var %8 lerde düşük ihtimali,ama benim yaşım var,o nedenle zaman kaybetmek istemedik,Yumurtalarım saglıklıyken (hala)bu yontemi deneyelım dedık,malıyetlı toplamda 4 embrıyo ıcın 240 bıne mal oldu ama yapacak bir şey yok saglık daha onemlı.Yasınızda sorun yoksa,normal kendı testlerınızı yaptırıp normal deneyın bence.Allah sabır versın sizlerede umarım saglıklı bebişleriniz olur