Melikekorkmaz Merhabalar trendyoldan bebek çikolatası yaptıran var mı nasıldı memnun kaldığınız kalmadığınız satıcı varsa yazabilir misiniz
Zeh-ra Melikekorkmaz kızlar kakao ağacı diye bir yerden yaptırdı arkadaşım. 100 tanesini 450 tl gibi bir fiyata hemde gayet uygun piyasaya göre tadı ve süslemesi de oldukça güzel geldi demişti bilginiz olsun
Mrvtrk Ben yaptırdım çok da memnun kaldım. İstediğim görsel ve isimde yazıldı. Ekstra isim kağıdı yaptırmama gerek kalmadı
Anonyyim Kızlar harika bir satıcı paylaşayım o zaman ben yaptırdım. Kocaman köpüğün içinde acil kargoyla yollamışlar. İçine de koruyucu jellerden atmışlar güvenle alabilirsiniz. Satıcı: Mira Dizayn