Senacaliskan 1510 çıktı doktor da bi önceki betalarımla kıyasladı hesap yaptı 6-8 bin falan çıkmalıydı dedi ama bi önceki kan testlerini 2 farklı hastanede verdim ben ve doktor bunu hiç önemsemedi nedense. Sonuçların hepsi birbirinden bağımsız değil mi ya 😞2 gün önce beta ve progesteron testi istedi. İlk önce beta sonucu çıkmış beni aradı ve bu beta düşük yapacağını gösteriyor hazırlıklı ol dedi sonra tekrar aradı ve progesteron (13,60) normal çıkmış 1 hafta daha bekleyelim dedi hiç bişey anlamadım 😔