Ctesi gününden beri kanamam var kahverengiye döndü Protestan ve iğnesini kullanıyorum dün gece iki parça düşürdüm en son doktor rahimde kanama alanı var dedi bebek iyiydi çok şükür benim gibi olup bebeğini sağlıcakla kucağına alan var mı😔daha önce 2 kimyasal 2 kürtaj 1 kızım var bu 6. Gebeliğim