Her zaman çocuk istiyordum, Hatta birden çok çocuk istiyorum. Fakat hamileliği pek seve bildiğim söylenemez. Normalde de anksiyetem var. Sağlığımla ilgili her şey beni endişelendiriyor ve vücudumu sık dinlerim. Sürekli sürekli bir bölgemin ağrıması, halsizlik, mide bulantıları, baş ağrısı bunlara karşı İlaç içememek beni çok rahatsız ediyor. Bebegimle konuşuyorum onun orada olmasından mutluyum bundan bahsetmiyorum. Sadece semptomlar çok ağır ve bunların hepsini çekmek zorunda olmak çok kötü. Mesela kaburgalarım ağrıyor bu nasıl olabilir… Burun tıkanıklığı nefes problemi bilmiyorum hepsi zor. Siz nasıl alıştınız bana neler önerirsiniz?