Rabia_ylc Kızlar 16 haftalığım doktor erkek dedi ilk baktığı gibi perinatolijiden ama kordon da olabilir dedi böyle durum yaşayan var mı
mmglsm42 Rabia_ylc benim de 15+2 de erkek dedi. Ben değişir mi diye sordum. Kız çok istiyordum ama nasip olmadı. Değişmez ama geldiğinde gene bakarız. Bu saatten sonra değişmez dedi 🥹 hatta belirtiler falan hep kız bebekti bir daha 19 haftalıkken gitcem. Bakalım ama hayırlısı buymuş ](☺️
sevvalak Rabia_ylc Ah ah ben 5 aya kadar kız biliyordum çocumu herşeyi aldık yaptık pazartesi erkek olduğunu öğrendik 😅
Brcuburci Rabia_ylc valla bize de erkeğe benziyor dedi sonra kıza benziyor dedi ama ben bekledim tabi detaylida öğrendim
Meltnc15 Rabia_ylc 17 haftalikken kız denmişti, sonra 20de yüzde yüz erkek dendi. 22de detaylida kesin erkek olduğuna emin olduk😂 şuan 31 olduk 👶🏻 yanilmalar olabiliyor detayli ultrasondan önce kesin gözüyle bakmamak lazım fikrimce
Smynsas Banada 4 aylıkken kız dediler şimdi 5 aylık önce erkek dedi sonra tekrar kız dedi kafam karıştı 😂
01Hacer01 sevvalak %100 kız dedi ama ben hep erkek hissediyordum şaşırdık. 16 haftalığız acaba değişir mi bilemedim
Meltnc15 Serappppmom devlette, özel risk almamak için söylemiyor kesinleşene kadar yani bana öyle yaptılar