gmzgkmn 10+3 haftalik hamileyim urfadan otobusle kayseriye gitmeyi dusunuyorum 7 saat sürüyor ilk 4 saat sonra bir mola var doktorum gidebilirsin dedi ama yinede tedirgin oluyorum seyahat ile ilgili tecrubelerinizi paylasır mısıniz
Selale_bati gmzgkmn ben 30 haftalik ta kendi ulkemden azerbaycandan otobusle 35saatlik yolu istanbula geldim hicbirsey olmadi molalarla hep yurudum bol bol fazla abartmamak gerek daha 10 haftalik minnacik kuzum
nes94 gmzgkmn canim söylersin ilk bi benzinlikte dururlar veya yolcu alırken hemen rica et muavine izin verir bende 6 saatlik yolculuklar yapıyorum ara ara 12. Haftadym ama normal insanlara izin verirken sana hayli hayli izin verirler:)
Caglagz Bende 10+4 yarın yolculuk yapıcam 8 saatlik doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi hayırlısıyla gideriz inşallah ☺️
Doga_deniz Ben geleli üç hafta falan oluyo otobüs uçak araba hepsini değiştirdim bi günde hiçbi şey olmuyo korkmayın beni sadece otobüs tutar gibi oldu biraz. Doktorum otobüs veya uçak farketmez saat başı kalkıp koridorda 10 dk yürüyceksin dedi şişlik olmaması için onun dışında giderken normal kıyafetlerimle gitmiştim bot kot pantolon falan dönüşte spor ayakkabı ve hamile pantolonu giydim çok daha rahat oldu bi de yolculuk yapıyorum diye aç kalmayın ve tuvaletiniz gelirse tutmayın bu kadar 😃