mervemurat16 Hcrndgn ben daha hiç kışlık yazlık ayırmadım daha kızımada alışverişe çıkıcam kış için iki güne hallederim heralde😄
yeni_anne2 Hcrndgn kışlıklar bavularda yarın indirmesini ıstıycem eşımden ama bugun burada cok gunesli bir Havva varr😊
Ssssserapppp Htccndn Adana da kışlıklar hic bir zaman tam çıkmıyor sanırım. Geçen yıl taşındım Adana ya, kazaklarımı hiç bir zaman hurctan cikarmadim. Bu yılda böyle olacak sanırım 😅
Hcrndgn mervemurat16 ay bende bebek kıyafeti aldıktan snra çıkarırım diye düşündüm yani bu ay sonu ama galiba daaha erken cikaricam😊🌸
yeni_anne2 Hcrndgn burda baya sıcaktı bügün gün ama tabıkı artık yazın sonuna geldik hamilelık icindee gidip Alisveris yapalım sana dedı esim cumartesi günü gidicezz 🥰😊
gaydirigubbakcemilem Hcrndgn bu hafta alışveriş yapıcaz kış için kızımında hiçbirşeyi olmuyor hepsi küçülmüş benimde hamilelik için bişeyler almam lazım :)
littlemiddle Ben çıkardım, merkez Ankara 🫡 Birkaç tshirt ve ince gömlek bıraktım onlar sıcak havaları kurtarır.