mercimeginannesi01 Dileeekk 28+2 bel agrısı mıgde yanması cok fazla var mıde yanmasına en etkılı ne yaptınız
KurabiyeninAnnesi123 Dileeekk 29+3 ara ara cok nadir midem yaniyor onun dışında hic bir belirtim yok iş yaparken biraz zorlaniyorm cabuk nefes nefese kaliyorm🤷🏼
Neslihankadir Dileeekk çok sukur iyi gidiyor arada kasigim agriyor onun dışında agirlastigim için rahatsız oluyorum oturup kalkarken sende öle mison🥰😆
b-bg Dileeekk kızlar biz 27 haftanın içindeyiz dün geceden beri hareketleri çok az hissettim endişelenmeli miyim normalde çok hareketliydi başına gelen var mı
Melismelo 29+4 Cok ağırlaştım - yalancı sancılar - bel ağrısı - catı ağrısı - düşük tansıyon/yüksek tansıyon :/
skulentizm mercimeginannesi01 ben gaviscon kullandım yeterli gelmediğinde lansor aldım ama olabildiğince lansoru kullanmamaya çalıştım yemeğimi önceden yiyip yattım rahatsız etmedi o zaman
Feyzanurguc mercimeginannesi01 tahiiinnn kalık kaşık yiyorum artık sade sevmediğim halde bir o iyi geldi biri de pekmez yazmıştı ama onu denemedim tahin kesince
skulentizm 32 bitmek üzere iyi gidiyor evet ağırlaştım ama onun dışında bir sıkıntım yok sadece karnımın şekli biraz değişti
Gamzeali22 KurabiyeninAnnesi123 aynı zamanlardayız benimde aşırı kaburgalarım ağrıyor ya özellikle sol onun harici hersey yolunda şükür 👼
Melismelo Dileeekk gecen hafta 165i görüp hastaneye gittim, şimdilik takip ediyorum en yüksek 138 felan cıkıyor ama düştüğüde cok oluyor bilmiyorum cok karışık bende
Dileeekk Neslihankadir bende de oluyor kasık ağırısı ağırlaştığım için yatarken kalkarken de zorlanıyorum 😊
Dileeekk b-bg 24 saat içinde 10 kere feln hareket ediyorsa endişelenme doktorum öyle demişti çok az hissediyorsan acile gitmende fayda var
Dileeekk Melismelo benimde 12/8 genelde arada 13/8 oluyor doktorum 14/9 sınır demişti korkuyorum çıkmasından
b-bg Dileeekk 10 olmamıştır dün geceden beri 5 belki onda da hafif hareketler hissettim iki kere daha böyle oldu gittim doktora pozisyondan kaynaklıydı eşim yine boşa endişe ettiğimi düşündüğü için birqz bekleyelim diyo
kubranur0638 b-bg daha öncede olduysa endişelenmenize gerek yok bence. Bende bazen ikizlerimden birinin hareketlerini hissedemiyorum endişeleniyorum ama kontrolde çok şükür bi sorun çıkmıyor
NurZenkin b-bg bebek pozisyon değiştirip döndüğünde hareketleri 1 gün azalirmis bol bol dinlenip stres yapmayın hareketlenmeye başlayacaktır..