Tospikkkdefo Merhaba 27 eylülde beta 153tü, bugün tekrar baktırdım 1255 çıktı, sizce doktoruma gitsem kese görünür mü? Ve kaç haftalıktır tahmini?
TaleWind Tospikkkdefo alttan bakarsa görebilir ama karından ulturasonla göremeyebilir. Bence biraz daha bekleyin
KurabiyeninAnnesi123 Tospikkkdefo görünmeme ihtimali cok yüksek canm 3000 üstü görülüyor betaya göre degil de haftana göre haraket edersen bebegini daha dogru zaman da göre bilirsin uygulamanin ayarlar bölümünde son adet yaziyor oraya son adet tarihini gir bebegim bölümüne kaç haftalik olduğun ve k hafta da neler olabilicegi yaziyor benm sana tavsiyem cok yenisin henüz direk bebegimi görüp kalbini dinlemek istiyorum dersen 7. Hafta da git erken gidersen göremeye bilirsin kimisi erken görürken kimisi de geç göre biliyor en net 7. Hafta da kalp atışı duyulmaya başliyor duymayan cok cok nadirdir sabrederim dersen bekle derim erken gitsen de keseyi görürsn doktor bebegi görmeyince olumsuz konuşup günleri haftalari sana zehir ede bilir acele etme
ucigdem Tospikkkdefo 25 eylülde kan verdım 1478 çıktı adet tarıhıne göre 6+1 çarşamba 7 haftalık olucak inşallah keseyı ve kalp atısını duyarım
TaleWind Tospikkkdefo ben mesela 5+4 de gördüm herkesin farklı olabilir ama şuan sizin için erken olduğunu düşünüyorum muhtemelen 4 haftalık hamilesiniz
Ayred34 TaleWind kalp sesi ne zaman duydunuz acaba 6 haftalık kese göründü kalp sesi henüz duyulmaz dedi 15 gün sonra gel dedi
TaleWind Ayred34 henüz kalp atışını bende duymadım şuan 6+2 yim haftaya gitmeyi düşünüyorum kalp atışı için
Tospikkkdefo Herkese selamlarr bugun doktora gittim ve kesemizi gördü🥰🥰🥰 muayneden önce beta verdim 4398 cıktı:) hafta tahmini olarak 4-5 haftalık arası dedi doktor, haftaya yine çağırdı gideceğim🤲🏻🤲🏻