yaseminan Kızlar 16. Haftamıza girdik 2 gündür gece uzandığımda içimde 2 defa bişeyin attığını hissediyorum bebek mi acaba ???
Medusa yaseminan olabilir en erken 16 en geç 22 diyorlar. Ben de 16’da seğirme şeklinde hissetmiştim, 17’de net oynama farkettim 😊
Mom534545 yaseminan ewt bende 16. Haftada hissetmiştim ilk olmasına rağmen böyle sağda veya sol tarafta pıt pıt atiodu
Nazolii yaseminan genelde 2. Gebelikte duyulur derler benim 17. Haftam 2. Gebeliğim gecen hafta duydum olabilir sende hissediyorsundur artik 🤗
Odaanne yaseminan evet bebeğinizdir muhtemelen 😊 bende 16. haftanın sonuna doğru uzanırken çok hafif hissettim hatta bağırsaklarım falan zannettim 😄 17. Haftada daha net oldu. İlk gebeliğim
yaseminan Odaanne Allah hepimizin bebişini sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin çok güzel bi duygu
kbraknt @Medusa 18 haftaligim bazen karnımın içinde birşeyler oluyo ama ben hala ayırt edemiyorum bebek mi değil mi bunu ayırt etmenin bi yolu var mi 😑
Nazolii yaseminan 2. Gebeliğime göre zayıf insanim ilk defa duydum ama olabilir yağ orani daha az ya 🙈😂
Zeynpatak yaseminan evet bebek hareketidir ben 19.haftamda hissetmistim ilk 2 kere tiktik icerden biri vuruyo gibiydi . 😅
Buse_Nur Evet ben de bebeğimi tam 16. Haftada hisstetim 3 defa attı acaba ne oluyor diye elimi koydum birde elimi koyunca attı bariz bebeğin hareketi olduğu anlaşılıyor 🤰🏻🙈
Buse_Nur yaseminan Ama biz hala cinsiyetini öğrenemedik göstermiyor kendini 17+1 ilk gebeliğim duyduğuma göre erkek oynayınca erkek diyorlar 😌