Merve1853 Kızlar merhaba, alt (karaciğer enzimleri)değerim hep yüksek çıkıyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı acaba, tedirgin oldum biraz
Baby_B Merve1853 ben 8.haftada 4 gun yatisim oldu Karaciger degerlerim yüksekti,cok kustugum icin Tedavi oldum serumlarla falan Kullandigin ilaclar etkileyebiliyor Enzimlerim düsünce beni hastaneden öyle cikarmislardi Gecmis olsun Hamile misiniz?
Beyzossssssssss Benim karaciğer değerlerim de yüksekti doktor folik asitten kaynaklı olabilir diye folik asiti kesti, 12. Haftada kendiliğinden düzeldi
Burrcu98 Evet başlarda benim de yüksekti sonra kendiliğinden düştü. Haplar etkili olabiliyormuş yükselmesinde
Uykusuzz_koala 22 haftalık oldum hala yüksek canım çok şey denedim ilaçlar kesildi falan ama yine de yüksekti böyle devam edşcez dedi. Kafaya takma ben de çok taktım aptal gibi
DidemT Merhaba benimde yüksekti fazlasıyla folik asit ve magnezyumu kesti doktorum ve normal degerlerine döndü. Endişelenmeyin ama dahiliye ve kendi doktorunuzla kontrollü olabilirsiniz.