DuyguEgeAda Merhaba son adet tarihim 27 temmuz. Normalde son zamanlarda düzensiz regl oluyordum. 30eylülde beta hcg 715 çıktı kaç haftalık oluyor. Sizce tutmaması bir problem olur mu??
Civeleksu DuyguEgeAda beta 1500 üzeri olunca kese gözüküyor diye biliyorum doktorum öyle söylemişti kese gözükünce de 5 haftalık felam olması lazım
Mucizee80 DuyguEgeAda büyük ihtimalle geç döllenme keseyi gördüğünüz zaman adet tarihinizi degstrir doktorunuz
DuyguEgeAda Civeleksu son adet tarihime göre hesaplayınca 9 haftalık olması gerekiyor sizce bu sorun teşkil eder mi
Civeleksu DuyguEgeAda adetim düzensiz oluyordu dediniz. En doğru sonucu 1 gün arayla kanda beta bakılarak alırsınız düzenli bi şekilde artıyorsa muhtemelen geç döllenmedir muhtemelen eğer Allah nasip etti ve varsa 4 5 haftalık felandır muhtemelen eğer gebelik varsa zaten kanda düzenli artış oluyor