Yelizkhrmnn Kızlar bugün 37+6 olduk 2 kez nst ye girdim bebeğin kalp atış hızı 180 civarı çıktı doktor yakın takip etmek istedi ama yatış vermedi. Daha önce başına gelen oldu mu ?
Mucizeayla Yelizkhrmnn yaşamadım ama normalde de 150 160 larda çıkıyor bebislerin sizinki bir tık hızlı cikmis bir sorun olacağını sanmıyorum doktor tedbir amaçlı takip istemiştir