0Mommm odasında dolabı oyuncak dolabı falan vardı yatağı yanimizdaydi 3.5 yaşında yeni ayiracagim, baza falan aldık. Deprem dolayisi ile korkularım vardi hala var ama kardeşi olacak diye dogmadan ayırmayı düşünüyoruz. Kızım yatar ama ben nasıl dururum orasını bilmiyorum 😄