Mutlulugumm Yaa kizlar 1 ay olcak hergun zeynep kamilden randevu almaya calistim bugun son umudumdu baktimki randevu olusmus ben şok.. peki benim gittigim gun tam 24 haftalik oluyor sorun olmaz dimi ya
1umutturyasamak Mutlulugumm bende gittiğinde 23+5 de adet tarhni 5 gün önceden söyle eğer demezsen bakmazlar ben sana diyim
HalisEbruoban Mutlulugumm canım yapıyorlar ıkılı uclude tam gunu gecınce sorun oluyo ama doplerde olmuyo sen yınede soyle
Meleksu Mutlulugumm canm benim yengemde oraya gitti hatta 25 haftalıktı 24 haftalığım demişti bi sorun olmamıştı sende öyle söylersin