Kizlar heryere yorum yaptım ama gerçekten tedirginlik ten o yüzden burdada yotumlarinizi bekliyorum
1 ağustosta düşük yaptım 26 ağustosta adet gördüm sonra eylülde de hamile kalmışım beta
24 eylülde 51.75
30 eylülde 209
2 Ekim’de 417
İlk iki kan arasın da %60 artış var
Son iki kan arasında %100 artış var
Sevineyimmi sevinmeyin mi bilemedim cuma randevum sizce bu şekilde artış devam ederim 🥰