Mel_58 Bambibam normal gecen hafta bende bu haftalardaydım kese var dedi 2 hafta sonraya tekrar verdi
Sonaaa Bambibam gayet normal biz de 6. Haftada kalp atışı gördük 5. Haftada kese vardı ama boş gözüküyordu
Bambibam Gel döllenme olabile dedi ama. Bir atım görüyorum dedi bana da gösterdi topçul gibi bir şey atıyor