Benim daha çok var ama ufak kolonyalıklar oluyor şişede üstüne etiket yapıcam bilgisayarla çıkartıp yapıştırıcam bir topta kurdele alıp şişeye nazar boncuğuyla felan takıcam. Kendim yapıcam yani. Birde çikolata alıp yine üstüne o çıktılardan yapıştırırım. Yeterde artar yani. Kayınvalidem felanda kurabiye yaparız ikramlık dedi. Daha ne olsun 😀