Selothatun Geçen hafta makat geliş olan bebeğim bu hafta baş geliş çok şükür. (dönmesi için youtubeden spinning baby diye egzersizler var onu yaptım). Kilomuz 3031gram🐣 çatı muayenesi oldum hiç acımadı açıklık 1 cm silme dedi Dr. Hiç yok gibi nerdeyse🥲 nst’de de hafif düzensiz sancılarım çıktı. Eve geldikten sonra ağrılarım biraz daha arttı muayeneden kaynaklı mı bilmiyorum.
fatima29 Selothatun Ben de 38.haftadayim geçen hafta bebek 3100dü çok büyümeden doğurmak istiyordum ama tam tersi yatak döşek yatiyorum şuan ateslendim su almaya gidip alacak halim yok.Bugun kocamın zoruylan nstye gittik ona bile gidemiyecektim ama iyiki gitmişiz.Bebegin kalp atışları çok yüksek çıktı.Bebegin hareketlerini takip et,olağandışı hareketsizlik olursa gel dedi doktor.Değişik hissediyorum.Surekli gözlerim doluyor.Çok korkuyorum.Umarim herşey güzel olur hepimiz için.Saglikli bir şekilde kavuşuruz yavrularimiza.
CheriBlossom Selothatun geçen hafta perşembe doktor kontrolümüzde 3300 gramdı karnım çok kasılıyordu ama nstde sancı cıkmadı doktorumda çatı muayenesi yapıp seni rahatsız etmek istemiyorum şuan sancın görünmüyor nst sonucun güzel dedi bebis zaten 5-6 haftadır falan baş aşağı pozisyondaydı başı kanalda gibi duruyor dedi kasılmalarım çok diye cihazda tam göremedi sanırım pazartesiden beri de belimde kasıklarımda ağrı var kasılmalarımda devam ediyor yarın sabah kontrolümüz var yine bakalım bu sefer ne olucak sonuç 🥹
Beyzatls Selothatun benimde 36hafta ve makat geliş doktor dönmesini bekleyecek hareketleri günde kaç kez yaptınız dondugunu anladınızmı hissettinizmi
Nes7616 Bekleyelim bakalım benimde belim ağrıyo bugün ve çok çabuk yoruluyorum sokağa çıkınca çişim hep geliyo iki adım atsam tuvaletteyim ama mümkünse önümüzdeki hafta Salı falan doğsun diye dua ediyorum 38+5 falan 😅😅😅
Selothatun Nes7616 bende pazartesi falan gelsin istiyorum. Eşimin izninden dolayı🙈 haftasonuna denk gelirse 2 gün boşu boşuna gitmiş olacak🥲
Gkya Selothatun ay bizde böyle düşünenler deniz sezeryan olacak inşallah günü pazartesine verir vermezse bir istesek kabul eder mi doktor
Selothatun fatima29 Maşallah kilosu güzelmiş. Son haftalarda riske atmamak gerekiyor ihmal etmeyin kontrollerinizi. Birde korona tekrar hortlamış herkes hasta🥲 çok dikkat edin kendinize umarım hemen iyileşirsiniz
Selothatun Nes7616 doğumu kolaylaştırmak ve hızlandırmak için Merdiven inip çıkma, hurma, ananas, squat, sıcak su, korunmasız ilişki, perine masajı aklıma gelenler 🐣 umarım sağlıkla gelir bebişler
Nes7616 Selothatun ara verdim bunlara doktorum pazartesiye kadar yok başka doktora gitmemek için içimde tutmaya çalışacağım 🙈🙈😅😅😅
Selothatun CheriBlossom maşallah🥹 kaç haftalık oldunuz peki? Kanala yakınsa bebek çok baskı ve ağrı yapar. Yarın kontrolden sonra burayı güncellerseniz sevinirim 😇 sağlıkla gelsin minik
CheriBlossom Selothatun 38+2 haftalığız çatı kemiklerim ağrıyordu zaten 30.haftadan beri artık dediğiniz gibi baskıda var oturup kalkarkende zorlanıyorum bazen bakalım hayırlısı yarın yine kontrolden sonra güncellerim bakalim ne diyecek doktorumuz bebiste ağır geliyor ondan da zorlanıyorum zaten baya ağırlaştım 🥹 amin inşallah hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin😇
CheriBlossom Selothatun sonunda hastaneden gelebildim🥹 güncellememi yapıyorum sabah baya ağrıyla uyandım belimde ve kasıklarımda çok ağrım sancım vardı kasılmalarımda çok hala ama nstde yine birtanecik çıktı bu ağrıya nasıl 1 tanecik anlamadım gerçekten bebegin başı kanalda ama açılma yok haftaya yine kontrole çağırdı bide kan idrar tahlili yaptırdı doğuma gelirsen yakın zamanda yapılmış hazır testin olsun dedi yanılma yapı olabilir ama ultrason ölçümünde kilosunu 3800 ölçtüm dedi maşallahınızı alırız ama bugun yarın doğursam iyi olucak gibi kızçem git gide tombikleşiyor🥹😂
Selothatun Beyzatls bulduğum her fırsatta yaptım diyebilirim. Çünkü sezaryen olmaktan korkuyorum hele de 2 normal doğumdan sonra 🙈 özellikle namaz kılar gibi secde pozisyonu çok etkili. YouTube de spinning baby diye videolar var ordan bakabilirsiniz. Ve sürekli eşimde bende konuştuk hadi kızım dön diye diye 🥹 döndüğünü de anlamadım ultrasonda belli oldu