Ben ilk hamileliğimde dördüncü aydan doğuma kadar kullandım erken doğum riskim olduğu için şimdi 3 aylık hamileyim ağrım oldukça günüm çok yoğun geçince kullanıyorum bir risk yok ama önlem amaçlı dedi doktorum hergün kullana bilirsin dedi ama hergün bana ağır geliyor