Kbraust Önümüzdeki pazartesi Zeynep Kamil’de Amniyosentez yaptıracağım. Sonuçlar ne kadar sonra çıkar bilgilendirebilecek birileri var mı?
_Mother_ Kbraust ben Adana da yapmıştım ön sonuç 15 günde çıkmıştı geçmiş olsun temiz sonuç alırsınız inşallah
_Mother_ Kbraust ben 2020 yılında yapmıştım temiz çıkmıştı sonucum gebeliğim sonlanacaktı zaten sadece genetik mi kromozomsal sorun var mı diye bakılmıştı
Leoskooo Kbraust bugün genetik bölümüne gittim son testin 8-9. Haftada çıkabileceğini söylediler. Geçen hafta eşim gittiğinde 8 hafta olunca çıkmasada gelin demişlerdi. Sürekli hafta ekleniyor. Sizin çıkmayan teste mi klinik egzom paneli testi
Kbraust Leoskooo 1) Kistik fibrozis CFTR MLPA 2) Aminyon Sıvısından Kromozom Analizi 3) Prenatal Mikroarray 4) Kistik fibrozis (gen analizi) 5) Aminyon Sıvısında QF PCR 6) Maternal Kontaminasyon Analizi Bunlar çıkanlar 7) Nanoon Sendromu Paneli çıkmadı henüz Bunlara baktılar bizde