Ece_akan34 Merhaba Adet başlangıç :21.09.24 Adet bitiş : 27.09.24 Bat : 17.10.24 https://imgyukle.com/i/CY8gly Yumurtama olmuş mu bugünü değerlendirmeli miyim Test yapalı 3.gün oldu 10 - 11 - 12 bugün
zlemceylan Ece_akan34 canım evet yumurtlama olmuş silikleşince de çatlama o zamanı da değerlendirirsin güzel sonuçlar gelsin inşallah 🌸🥰
Ece_akan34 Nur67 ben çok anlamıyorum pik sonra silikleşiyor çatlıyor deniliyor o zamanlarda değerlendirmek gerekiyor mu
Nur67 Ece_akan34 evet çatladığı gün de değerlendirmeniz gerekiyor çatlayana kadar gün aşırı ilişki yaşayabilirsinizz
hulya98 Nur67 kız nur nerede ovülasyon testi var hemen altında senin yorum cnm valla yardımların çok oluyor 🧿🧿😅 hay sen çok yaşayasın
Ece_akan34 zlemceylan teşekkür ederim yorumladığın için kızım var onda kendiliğinden oldu ikinci düşünüyorum ne zor işlermiş hayırlısı oldun Allah isteyen herkes nasip etsin 🙈
Ece_akan34 zlemceylan Merhaba bir şey sormak istiyorum 2-3 Ekim çift çizgi oldu bugün tek çizgi test devam ettirmeli miyim
zlemceylan Ece_akan34 evet maalesef kadın olmak zor gerçekten 😅 Rabbim gönlümüze göre nasip etsin inşallah 🫶🏻
zlemceylan Ece_akan34 devam edip etmemek size kalmış bugün çatlaöa olmuş o zaman değerlendirin mutlaka silikleştiyse 🥰