Anonyyim herkeste kalmıyor çevremde sezaryen olup dümdüz karnı olanlar da var 😅 üzerinden zaman gectikten sonra karın çalışmaya ağırlık verince o da gider. Ben kilo verirken karın çalıştım biraz baya gitmişti karnım ama hamile kalmaya yakın yine azcik çıktı göbeğim şimdi yine hamileyim 😅