Sssema moralinizi bozmak istemiyorum ama gerçekten doğumda belki de 30-40 defa bu şekilde muayene yapıldı, ben de özel hastanede çok ciddi paralar ödeyerek doğum yaptım ama mesela o gün akşam vardiyasında gelen hemşire “tamam bağırma” diye azarladı beni ve hep haldır huldur muayene etti. Doktorum ve diğer ebe çok kibardı, akşam buna denk geldim malesef. O yüzden hastane değiştirseniz bile böyle birine denk gelebilirsiniz. Olmazsa doktorunuzla konuşun, ebeleri uyarmasını isteyin en baştan.