Bseo benimde 2 kaybım var bundan önce bunda işte çok sevinçli ve umutluydum ama böyle bi şeyle karşılaştım dediğin gibi Buda bizim sınavımız mı nedir bilmiyorum ama çok ağır bir sınav. Psikolojisi sağlam biri değildim yıllarca anksiyete ve kaygı bozukluğu yaşadım kendimi iyileştirdim derken geçmişe yine döndüm yine kaygılar, kötü ihtimal ve düşünceler. Acı çekiyorum resmen 😓 hiç kimse anlamıyor ağlıyorum bebeğine zarar veriyorsun diyorlar ama nasıl ağlamayayım insanım korkuyorum bende herkes gibi çocuğumla gülüp oynayıp koşmak istiyorum 🥺 kalbim çok yorgun😭