Ayse0575 Aynen öyle yani yanlız hissediyorum kendimi ben böyle olunca eşimide üzüyorum onada ayrı üzülüyorum oda üzülüyor zaten ama belli etmiyor o bana göre daha dirayetli kendimi yetersiz suçlu gibi hissediyorum o kadar psikolojim bozukki çok doluyum yani dua ediyorum tabiki başka yapacak birşey yok gözyaşlarıyla dua ediyorum yani sonuç ne gelecek bilmiyorum oda kötü gelirse sonrası ne olucak onu zaten hiç bilmiyorum inşallah bi karar vermemiz gerekmez yani inşallah o her neyse genmi kromozonmu bendede çıkarda yoluna girer herşey ama hiç ümidim yok..