Defnezumramom hanımefendi alakası yok zaten benim dediğim de 12 kg denk geliyor hangi doktora gidersen git 10-15 kg arası idealdir der hamilelik illa 30,40 kg almak değil yani sonuçta doğacak bebek türkiye standartı 3 , 3buçuk kilo. Bu arada ben 50 kg mım yani zayıfım sağlık ocağındali doktor da bana fazla kilo almaya gerek yok 10 , 15 kg iyidir dedi. Sağlıklı olan budur araştırmanızı tavsiye ederim