Nursel_2738 36+6da 2900 dedi 38+6 sözde 3200 dedi 2550 doğdu hamdolsun sağlığı yerinde o ayrı tabi yani kiloyu kafaya takma usg çok doğru çıkmıyor kimininki az der çok çıkar önemli olan her gittiğin komtrolde artış nasildi 37+6 da gittim 3260 51 cm dedi 38+5 de 3200 dedi yani diğer hafta fazla olması gerekirken daha az çıktı üzme kendini