Aleyna48 Merhaba 18 haftalık hamileyim karnım 4 gündür çok indi sanki eski haline döndü. 4 gündür de hareket hissetmiyorum sizce neden
Neferut Aleyna48 şişkinliğiniz azalmıştır bide o haftalarda düzenli hareket olmaması çok normal 1-2 hafta sonra daha düzenli hissetmeye başlarsınız
KurabiyeninAnnesi123 Aleyna48 canm sık düzenli haraket olmaz ztn bi hissedersin bi hissetmezsn 27 den sonra düzene girer bebek haraketi ve netleşir gaz ve şişkinligin gitmiştir o yüzden inmiştir