Katılıyorum size, burda yazılanları okuyup okuyup neler geçirdim aklımdan ama asla olmadan korkulacak bişey değil bende devlette anestezi almadan çektirdim, ilacı verirken ağrım oldu ve çekildiği gün çok hafif kanamam oldu ve bitti sonrası rahattı🌸🙏🏻