Merhaba kızlar, bugün 25+1 deyim rahimde hafif iğne batması gibi ağrılar oluyordu ama sürekliliği yoktu Arada bir oluyor geçiyordu bugün doktorumla görüştüm ve 30. Haftaya kadar sadece yemek yemek ve duş almak için yatmam gerektiğini söyledi, serklajyım dikişlerimde açılma olmamış ama her şeye rağmen önlem amaçlı 30. Haftaya kadar yatacağız. Bu arada bugün diğer geliştiricinin ilk dozunu 2 ampül karıştırılıp vuruldum , her hafta ciğer geliştirici vurulacağım. Herşey güzel olacak inaşşallah içimde kötü bi his yok, :)