Hatiiiiicceeee 38+5 olup ayağı cok şişen var mı varsa tavsiyeleriniz nedir neredeyse 2 numara büyüdü ayağım tehlıke bir durum mu ?
Alyaveannesi Hatiiiiicceeee benimde oluyo canim ama son aylarda normal bi durum diye biliyorum tuzu kesmende yarar var ve ayaklarin hep yuksekte olursa sismiyo
cimennbayann Hatiiiiicceeee merhaba bu normal son haftalarda sık görülen bir durum tuzu bırakın ve ayaklarınızı yükseğe koyun yastik koyabilirsiniz altina
Alyaveannesi Hatiiiiicceeee surekli ben oturdugum zaman asagida kaliyo malesef bi bakiyorum ayaklarim iki kati olmus demem suki uzatin ayaklarinizi kalcanindan asagida durmasin bide yapabiliyosaniz yastik koyun ayak altiniza