Seyyyma7 MelekToprak Sağlıklı olsaydı hamile taytları, pantolonları çıkmazdı canım. Dar giyinince ne oluyor ki? Amaç bebeğin sağlığı ile senin rahatın değil mi ?
Deryakaya1802 MelekToprak hamile taytı değil de normal tayt giyiyorum bazen karnımı sıkarsa fenalık geçiriyorum 😀 Karnın ağrımıyo mu, zararlı diye düşünüyorum rahat şeyler giyinmelisin.
Tugbasab MelekToprak bende tayti cok seviyorum hamileligimde de vazgecemedim ve çareyi lohusa tayti almakta buldum kesinlikle tavsiye ediyorum karnini hic bir sekilde sıkmıyor ve güzel duruyor 👍🏻
Msalbyrk MelekToprak kask ağrısı olur genelde dar bse gydgmde . Zten gymyorm da . Ama bol seyler gymende fayda var👍
Belinayy Canim ben hamileligin basinda kendi pantolonlarmi giyiyodum dar giymeyi cok seviyorum hastanede bitane bayan vardi dar giyme bende senin gibi dar giyiyodum plesanta erken yaslandi Bu yuzden dedi .pantolonun kemer kısmı zayiflatmis kordonu yani . Ama tayt bilmiyorum
Ozderr MelekToprak öff bende tayt giymekten nefret eden biri olarak bebeğim için değer dedim ve giymeye başladım. Üstüne bol salaş şeylerle iyi oluyor. dar seyler bi süre askıda kalacak artık
Pars MelekToprak karnın büyüdükçe senide çok rahatsız eder.. bebegide tabiki.. en rahatı hamile taytları karnın büyüdükçe genişleyenleri var👌🏻
Esraburhnkulu Bi süreliğine bebeğin için rahat kıyafetler giymek zor mu .. ben de severim tayt felan ama hamile kaldım mı rahat bol şeyler giyerim hem kendim rahat ediyorum hem bebeğim.. bilmiyorum yani yinede senin kararın ama dar giyinme bence
Rabiapnr MelekToprak bende mi şey var ki bizimki dar birsey giyeyim durmuyor azıcık sıkışsın başlıyor tekmelemeye neresi baskı uyguluyorsa oraya sıkıysa çıkarma 😂
Chan Bebeğin kan akışını etkileyen bir durum, zaten rahat da hissettirmiyor ne kadar sevsek de, şahsen dar bir alt giyemiyorum.