Merhaba bu ay hepimiz mutlu haberler alalım inşallah geleceğin güzel anneleri affedersiniz ama iç çamaşırımda kahverengi bir leke gördüm ama adetime daha dokuz gün var 11 Ekim bu kadar erken olabiliyor mu yerleşme filan vesaire deniliyor ya Şimdi günlük ped koydum daha iyi anlamam için ama merak ettim o yüzden sorayım dedim