Merveeel Daha önce başlık açmıştım 50 gündür regl olamıyorum diye test de negatif çıkmıştı bi 6 gün önce hala olamadım duphaston kullanmaya başladım 2 gündür hala regl olamadım günde 2 kez mi kullanmalıyım
Ozlemerikci543450 Merveeel günde 2 kez sabah akşam tptalfe 10 gün ilacı kullanıp bitince regl olursun dedi beni döktürün bende bi 5 gündür kullanıyorum henüz olmadı
Asyarslan60 Merveeel doktor kontrolünde mi kullandınız acaba Bana doktorum hap bitene kadar sabah akşam
Merveeel Asyarslan60 ben kendimde sağlıklçıyım tanıdığım kadın doğumcuya ayak üstü sormuştum duphaston kullan dedi öyle detay vermeyince bende günde 1 kere kullandım
Dilan-F Duphaston regl icin ne alaka kizlar ? Ben dün asilama oldum ve doktorum ama duphaston verdi sabah aksam kullanmam icin
Ozlemerikci543450 Dilan-F dubhastan eğer gebelik varsa tutundurur yoksa söktürür canım yani aşılama olanda kullanır sökülmek isteyende bende regl olmadım bu ay tüp bebek tapılacak dubhaston kullıyorım günde 2 kere bitince olursun dedi doktorum
Zuluss Merveeel 5 gün içeceksin sabah akşam aç karnınabir bardak her defa taze yapacaksınız soğanı kaynatacaksınız yani ılıktan sıcak içeceksiniz
Merveeel edis22 canım doktorla zaten görüştüm duphaston kullan dedi sadece günde kaç kere kullanacağımı söylemedi