Sevda_mom Kızlar selaammm bugün 37+1 olduk dün kontrolde bebek kilosu 3080 kg çıktı şu son 1 hafta 10 gündür iştahım kesilmişti ağır bi grip atlattım sizce nasıl kilosu ideal mi haftasına göre sizinkiler nasıl ??
48lipastelboya Sevda_mom 36+5 de ölçüldü 3088 gram yazıyordu son bir haftadır 200 gramcıkk almış sadece dikkat etmeme rağmen bir hafta sonra dogum var zaten doktor gayet güzel dedi
68pembemavi01 Sevda_mom Bende bugun geldim. Geçen hafta gittiğim de karın çevresi 2 hafta geriden geliyordu. Şimdi kilosu 3136 gr. Sizinki de iyi kilosu dktr sorun görmediyse sağlıklı olsun da kilo alınır canım.
Sevda_mom Hayalimmm42 68pembemavi01 bizim bebişte hep bir hafta 10 gün ileride gidiyordu hamileliğimin başından beri ama dün kontrolde haftasını yakalamış dedi ben de üzüldüm açıkçası 😅+22 kilo alınca bebek nasıl 3 kilo diye 😅😅
Aselbadekcr Berf_in0701 benimde aynısı ama doktor bana bu şekilde ilerlerse 37 haftada sezeryanla alıeız dedi size dediler mi böyle bişey
Makbule_199110 Sevda_mom stres yapma ben hep 3 kilo civarı dogum yaptim kizlarimi sagligi yerindeyse hepsi hal olur inşallah
Sevda_mom Makbule_199110 evet maşallah sağlığımız yerinde ama doğduktan sonra ödem vs şişlikle beraber bi 200 300 gram kaybediliyor ya ondan dolayı düşündüm
Hayalimmm42 Sevda_mom valla bende toplam 10 kilo aldım diger iki cocugumda daha cok almıstım ama bunda almadım sebep ne bilmiyorum 😀
Sevda_mom Hayalimmm42 diğer iki çocuğun etkisi olabilir mi insan yoruluyordur ister istemez bir de ev işi vs vs ☺️
160721P Sevda_mom benimde Sat’a göre 35+3 olması lazım ama ultrasona göre 34 haftalık 2490 dedi doktor 3 hafta sonra doğacak inşallah 3200 filan olsa çok iyi olur diye düşünüyorum çok üzülüyorum ufak diye
Sevda_mom 160721P yaa stres yapmayın çok etkiliyor kilo alması için her gece yatmadan önce bir bardak kefir içebilirsiniz kesinlikle çok büyük faydası var ama sade kefir rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🫶🏻🤍