rumisam bilmiyorum diger iki gebeliğimde hiç boyatmadım ama görümcem vardı 3 cocugundada boyattı hemde röfle yaptırırdı hiçbir cocuguna bişey olmadı oda inanmazdı böyle seylere benım bunda sacım siyah ama okadar cok saclarımda beyaz cogaldıki rahatsız olmaya basladım doktorum ilk 3 ay yasak sonra boyat dedi ama ben yinede 9.aya kadar bekledim ama doğumdada böyle olmak istemiyorum tekrar doktoruma sordum boyat hiçbişey olmaz artık dedi o sebeple boyattım 😊