İkinci normal doğumu bekliyorum 38+5 olduk ama çatı matı muayenesi olmadım hiç adını bile anmadı doktor acaba zaten çatı uygun diyemi ses etmedi yoksa ikinci normal doğumda çatı muayenesi yapılmıyor mu , bende yapanında doğumu tetiklesin istiyorum bu gidişle geleceği yok çünkü