Kızlar ben en sin ağustos 15 de rgl oldum ve 6 ay önce doğum yaptım yaşım genç herhangi bir rahatsızlığım yok pcos vs hersey çok güzeldi doğumdan sornada öyle günü gününe regl oldum aam gel gelelim ağustos 15 den buyana regl olmadım eylül 16 da korunmasız ilişki oldu ama bir kaç kez test yaptım negatifti bir ik itest yaptım positifti kan veremedim bir türlü yani mevsimsel olsa yada stres çok degilmi gecikme