Aysktr Kızlar benim kalbim falan sıkışıyor sanki göğüs kafesim darlanıyo bisiler batıyo kaburgalarımdan nefes alamıyom yada hızlı alıyom filan normal mi ya ilk defa böyle oldu 3. Trimester böyle bisi mi valla kötü oldum bebis büyüdüğü için mi böyle oluyo hep mi böyle olcak pskolojim bozuldu sorunsuz ilerliyodum önce duygusal çöküş simdide bunlar böyle şikayetlerle mi giderim son güne kadar 😄
Seden Aysktr aynilari bende de oluyor 33e yaklaştım bazen sanki yapamayacakmis gibi hissediyorum 🙄sonra diyorum ki suan kim bilir kac kişi bunlarin hayalini kuruyordur evlat sahibi olabilmek icin... Cok şükür yinede 🙏😊
mcansum Aysktr aynen canım bende de oyle belımde gpgus altında batmakarda var bel agrıları kalca kasık git gide şiddetlenıyor vala allah sabrını versin hepimize
Aysktr Seden ben mesela cok ağladım cok uğraştım mucizem için ama sanırım fazla toz pembe hayal etmişim 😄ama tabiki çok şükür bugünümüze sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Aysktr Arzymn Daha cok günüm var tam olarak suan böyle ise daha kötüsü umarım olmaz zaten sabırsız bi yanım var erken doğurmaya falan kalkarım diye korkuyorum kendimden 😂
Aysktr Tgcetrzi allah yardımcımız olsun zorlanıyoruz valla sağlıkla alalım inş kucağımıza bebislerimizi
Hakyemez Kizlar merhaba bendede aynı şeyler oldu cigerlerim kaburgalarim batiyor gibi bebek doğum pozisyonunu almaya calistigi icin o oluyormus 1hafta sürdü benim inşaallah sizinde geçer hemen sağlıkla aliriz bebeklerimizi kucagimiza 💕